اقتصاد

شرکت تازه وارد در بازار پیش بینی، BET on Solana، در حجم معاملات 24 ساعته به 20 میلیون دلار رسید.

شرکت تازه وارد در بازار پیش بینی، BET on Solana، در حجم معاملات 24 ساعته به 20 میلیون دلار رسید.

بازار پیش‌بینی مبتنی بر سولانا، BET روزانه به نقطه عطف جدیدی از 20 میلیون دلار رسیده است. براساس داده‌ها Dune Analytics.

با این حال، نگاه عمیق‌تر روند نزولی را در BET نشان می‌دهد. تعداد معاملات در سه روز گذشته، سؤالاتی را در مورد چگونگی دستیابی به حجم 20 میلیون دلاری ایجاد کرده است.

با وجود این، نقطه عطف قابل توجه به عنوان BET کمتر از دو هفته پیش راه اندازی شد. این نشان می‌دهد که BET با موفقیت کاربران سولانا علاقه‌مند به بازارهای پیش‌بینی مبتنی بر بلاک چین را درگیر می‌کند.

به‌خصوص، کاربران BET بیش از ۲۳ میلیون دلار در چهار شرط سیاسی شرط‌بندی کرده‌اند. بیش از 20 میلیون دلار از این مبلغ به کامالا هریس برنده رأی مردم در انتخابات آینده است، در حالی که حدود 2.3 میلیون دلار در کامالا هریس است. a href=”https://cryptoslate.com/people/donald-trump/”>دونالد ترامپ برنده انتخابات ریاست جمهوری 2024.

بازارهای پیش بینی

پیش بینی غیرمتمرکز محبوبیت بازارهایی مانند Polymarket در سال گذشته افزایش یافته است، به خصوص با انتخابات آتی ایالات متحده. این پلتفرم‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تا بینش‌های خود را در مورد رویدادهای آینده جمع‌آوری کنند، و اغلب پیش‌بینی‌های جانبدارانه کمتری را به دلیل مخاطرات مالی ارائه می‌دهند.

برای زمینه، Polymarket رشد بی سابقه، رسیدن به بالاترین حجم معاملات و مشارکت کاربران برای ماه های متوالی.

اما. ، ظهور این پلتفرم ها بحث هایی را در مورد نقش آنها در گفتمان عمومی ایجاد کرده است. برخی آنها را به عنوان ابزارهای اجتماعی ارزشمند ستایش می کنند، در حالی که برخی دیگر استدلال می کنند که آنها شبیه قمار هستند.

اتریوم از بنیانگذاران < a href="https://cryptoslate.com/people/vitalik-buterin/">ویتالیک بوترین دارای بازارهای پیش بینی مانند Polymarket را به دلیل پتانسیل آنها به عنوان “ابزارهای معرفتی اجتماعی” تحسین کرد، با این استدلال که آنها راهی منحصر به فرد برای مشارکت عمومی در پیش بینی های جمعی ارائه می دهند.

با این حال، منتقدان معتقدند بازارهای مرتبط با انتخابات Polymarket بیش از پیش‌بینی بی‌طرفانه، بازتاب قمار سنتی است و این نگرانی را ایجاد می‌کند که شرکت‌کنندگان ممکن است از این پلت‌فرم‌ها عمدتاً برای فرصت‌های آربیتراژ بین بازارهای پیش‌بینی و پلتفرم‌های شرط‌بندی اصلی استفاده کنند.

به‌علاوه، ایالات متحده آمریکا نیز ممکن است از این پلت‌فرم‌ها استفاده کند. کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) و قانونگذاران، از جمله سناتور الیزابت وارن مبتکر ارزهای دیجیتال، نگرانی در مورد تأثیر این شرط بندی ها بر مردم ایجاد کرد. علاقه مند شد و خواستار محدودیت های آنها شد.

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا